miércoles, 28 de julio de 2021

 



 

“Nec si ne te quidquam dies in hominis oras, exoritur, neque fit laetum 

neque amabile quidquam”.


Sin ti nada nace a la clara luz del día, 

ni hay cosa alguna jocunda  ni amable.

 

Lucrecio,

De reum natura.

 

 

“In amore haec sunt mala: bellum, pax rursum”.

 

En el amor existen estos males: 

la guerra y luego la paz.

 

Quinto Horacio Flaco,

Sátiras, Lib. II, sát. 3.

 

“Cun Penelope potiri non possent, 

ancilliis miscebantur”.

 

No pudiendo gozar el amor de Penélope,  

se contentaban con el amor de sus criadas.

 

Estobeo,

Sermo 2, De impudentia, 

(Penélope esposa de Ulises).

 

"Quoqumque enim perrexeris, pergam:  

et ubi morata fueris, et ego pariter  morabo. Populus tuus populus meus, 

et Deus tuus Deus meus.  

Quae te terra morientem susceperit, in ea moriar, ibique locum accipiam sepulturae.

Haec  mihi faciat Dominus , et haec addat, 

si non sola mors me  et te separaverit”.

 

A donde tú vayas yo iré y donde mores yo moraré; tu gente será  mi gente, y tu Dios mi Dios. 

La tierra que muerta te recibirá en su seno, 

será la tierra donde yo muera 

y donde se abrirá mi sepultura. 

¡Que el Señor así me lo otorgue 

y escuche mis votos: 

que sólo la muerte me separe de tí.

 

Sagrada Biblia,

Ruth, Cap. I, vers 26. 16, 1.

 

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Natura tu pater es.

  1.  Natura tu pater es. 2.       Tu dicis in mare beatum. 3.        Sofocles in Aetnam insiluit.    4.      Legionem ducendam Caesar dedit...